tisdag 22 maj 2012

Celebert besök på min födelsedag


Idag fyller jag 38 år! Och min kära mamma fyller 66. Och så lägger de ett prinsessdop samma dag som tar all uppmärksamhet! Imorgon fyller Louise 35 år. Och hennes mormor fyllde år på samma dag som Louise, så det är fyra födelsedagar på 2 dar! 

Jag fick besök nu på förmiddagen av självaste Rocco Thunder från The Killer Slugz, som är i Sverige och spelar in deras nya platta, och repar inför Sweden Rock. Han hade med sig ett par prinsessbakelser. 
Alltid lika trevligt när han kommer på besök. Han berättar alltid så sjuka saker han varit med om. I morse vaknade han på helikopterplattan på ett sjukhus i Fjollträsk. Han hade visst spelat för ett par överläkare där som hade personalfest och däckat. Så han lånade en ambulanshelikopter och flög ut hit. Han stack iväg dock för att lämna tillbaka flygmaskinen när vi hörde sirener. :)

Rocco landar på vår baksida med en lånad helikopter
Rocco och jag äter tårta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar