tisdag 4 oktober 2011

Ellen glad att se pappa

I går kom jag hem från Göteborg, där jag tillbringat helgen med Nordic Garrison på Sci-fimässan. Vi samlade in över 20.000 kronor till Drottning Silvias Barnsjukhus. Inte illa för ett gäng nördar i vit plast... På lördagskvällen var vi och åt på Hard Rock Café och senare gick vi ut och festade - Nordic Garrison style - på Dancin´ Dingo. Vi åkte hem kl 02:30, jag och Janne tog bussen ensamma för vi blev hungriga och tog lite mat på Burger King. Men 02:30 var vi hemma i alla fall. Denna gång visste var jag skulle sova, så jag behövde inte Annelis guide till sängen. Snarkade dock så dant att Eirik och Tina flydde i bil ett par mil utanför stan och sov där resten av natten, hehe. Köpte en AT-AT i mjukisformat till Ellen som hon blev glad för. (Googla bildsök på AT-AT Walker om du inte vet vad det är!) Nog om de bravaderna! När jag kom hem igår kväll så sov Ellen redan, men gissa om hon blev glad att se mig i morse. Fick världens goaste kram av henne när hon vaknade. Sen flöt resten av dagen på lika glatt. Hon har tränat mycket på att gå och idag gick hon med gåvagnen fram och tillbaka i huset utan att jag gick bakom henne och var beredd att fånga. Kunde gå framför henne och filma. På onsdag ska vi ner till Malmö. Jag ska på möte med representanter för Malmö Symfoniorkester angående ett gig. Det ska bli skithäftigt! Mer info kommer angående det. Nu ska jag gå och sova lite. Kanske klämma lite på Louise först, hehe. Edelwiss! Kaninbajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar