fredag 21 oktober 2011

Ellen lämnas ensam på dagis

Japp, idag så testar vi hur det går att lämna Ellen ensam på dagis. De skulle vara ute en stund idag så det blev vinterjacka och vinterbyxor och mössa. Det gick nog bra för de har inte ringt och bett mig komma ännu. :) I morse sov hon tills jag väckte henne 08:50. Fast hon somnade ju inte förrän 23:00 igår. Hon är inne i nån kvällsperiod nu. Hon sov i min säng hela natten och i morse så lät Louise henne ligga kvar i vår säng. Mysigt. Annars brukar hon lägga över henne i spjälsängen när hon går (om hon inte ligger där redan) för hon är rädd att jag ska knuffa ut henne hur sängen eller rulla över henne eller äta upp henne. Har nu hämtat Ellen från dagis. Det hade gått jättebra. Hade inte väntat mig nåt annat egentligen heller. Hon är ju social som bara den. Igår var en skitdag. Blev bara värre ju mer dagen gick. Pappa dog för 4 år sedan igår, så det var en deppardag. Skitsamma! Nästa vecka är det Halloween och då ska jag partaja röven av mig i Göteborg! Kan behöva det innan jag börjar jobba igen. Måste ringa min vårdcentral också. Var ju på röntgen av nacke och axel och de hittade bara en ihoptryckt disk mellan halskota 6-7 med avlagringar. Antar att det är en skada efter trafikolyckan 2008, för då syntes det inget. Ska hämta min flaska "Rom de Jeremy" på bolaget idag med. Det blir najs. Numrerade flaskor. Nä, nu ska jag äta en macka! Hoppas Louise kommer hem i vettig tid idag. Det är ju fredag och då får man... som flickan sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar